Coachie coachie here i comey…

January 31, 2009 at 12:26 am (1)

At last year plus of werking at here finally i managed to buy one coach wristlet.. Happy banget seh… Teramat happy sampai termimpi mimpi… Inilah beg paling mahal yang aku pernah beli untuk diriku.. tak tahu perasaanya apa.. tapi macam bangga lah.. hahaha..

Sheesha lagi semalam maca nak rak seh dada aku..

rasa semalam dah tak leh carry.. namun ku gagahi diriku jugak untuk mensheesha,, hahaha.. borong tudung dengan yat.. masya allah macam nak rak aaku.. spend altogether 300 dolar tu dah termasuk bahagian dian and ummi lah,.. gila kau kalau barang tu semua aku nyer…. Hehehe.. nyari g werk da kai da tudung dulu..

masih bau kedai lagi u…. tak boleh angsssssssss…!

tidur dah nak dekat kul 3.. kul 8 dah kat kerja… ngantok nyer hanya aku sorang sajer yang tahu… Mintak ampun ngantoknyer…!

happening giler semalam… dengan wek yang sememangnyer happy.. digabungkan dengan aku yang nonsense nie..dengan yat da balik singapore  hmm jadi aku… Happy bila dapat tahu the guys i mean the husbands “mingle” together… WE rocks man!!!!

lepak kat barrage bebual ketawa.. happy happy… siapa bilang once kawan kita da kahwin kita tak mesra?… we still mesra and bertambah mesra.. Cuma yang kelakarnya sekarang bebual pasal family.. rumah.. hahaha.. sebab dulu aku yang huha pasal prob kahwin aku.. sekarang masanya aku menjadi tauladan untuk yang baru masuk alam rumahtangga nie..  aku nie tak lah senior mana.. tapi bolehlah…

Tauladan.. pekat seh adh bebual melayu.. tak boleh angsssss!

hmm pasal anak.. sekarang aku boleh relaks sikit.. bukan relaks aku tak nak anak.. relaks sebab aku dah boleh accept kenyataan … lagikpon mana tahu tuhan tu suruh aku enjoy enjoy dulu yang tiga tahun aku tak leh enjoy kan… dis is payback time… kesian hubby….

Tapi kesian aku jugak.. sebab kerja bantu dia.. kerja rumah pun aku buat.. siapa lagi kesian.. aku ke dia?? hahaha

tak kira lah siapaa kesian… bila da masuk alam rumahtangga nie mesti nak belajar hidup susah.. nak kena belajar bantu membantu.. nak kena belajar kawal financial.. nak kena belajar toleransi.. dengan benda benda yang kita anggap remeh nie… benda benda nielah sebenarnya yang mematangkan kita… kita tak boleh cakap kita akan matang lagi dua tahun.. sedangkan kita tak tahu apa yang akan berlaku dalam masa dua tahun nie kan… dan kita pon tak boleh plan plan.. sebab kita merancang Allah yang menentukan…

Adh adh… title lain kau merepek yang apa apa sajer..

okielah toodle doodle for now…

lalalala…

itchy the hands

Leave a Reply

