No more…..

April 8, 2009 at 4:21 am (1)

No more surprise .. Akhirnya aku jugak yang terkejut… Tapi nak buat mcm mana.. NAsib aku boleh pretend kuat depan dia.. kalau tak aku pun tak tahu mcm mana..

Sememangnya aku seorang wanita yang lemah hatinya… Kekadang bila mulut kita menidakkan sesuatu perkara sebebnarnya kita memikirkannya… Bila kita berkata OK kepada mereka sebenarnya kita KO.. Bukan mintak simpati atau attnetion.. Jawapannya mudah sekali.. Tak nak orang RISAU kat kita.. Apa dalam hati tak semua orang tahu… Rambut sama hitam hati lain lain…

Begitu jugak lah aku… Tiada apa yang tinggal dalam diri ini.. selain secebis kasih sayangku terhadap suamiku.. dan sedikit kekuatan bagiku menempuhi hidup nie yang ku selalu berdoa setiap hari agar dibekalkan kekuatan.. tapi yelah aku nie cepat putus asa dan mengalah… sekali bah melanda darat… hilang semua yang di bina.. begitu lah hatiku ini… selama ini ku cuba mengumpul kekuatan… namun sekali diduga.. kekuatan nyer hilang ke mana…

Tuhan tu maha KAYA… dia memberi kesenangan di satu pihak tetapi dia juga yang mengadakan sesuatu kekurangan… Dia berikan ku kesenangan .. tetapi kekurangan itu menduga aku 1000% dalam hidup aku… Dengan perasaan yang bagai ombak, ribut dan taufan di dalam ini.. Tiada siapa yang dapat mengagak kacau bilaunyer hati ini… Bergelora yang tiada hentinya .. Hingga buat keputusan yang mendadak…

Berjanji akan menjadi sahabat dunia akhirat .. akhirnya aku juga yang mungkiri..

Tapi segala doa yang terbaik hanya unutuk dia.. agar diberikan kekuatan .. kesihatan tika menempuh dugaan dan rintangan begini.. Aku ingin kan terbaik..

Andai kau tahu siapa dirimu.. Bukan niat aku nak menghilangkan diri.. tetapi aku perlu masa unutk heal myself.. aku tak tahu berapa lama.. Tapi percayalah… ini bukan salah kau.. ianya semua salah aku… perasaan aku…

Doakan kan aku supaya aku tidak hanyut dengan perasaan ini dan hilang dari pandangan mu selama lamanya sahabat..

Insya Allah andai semua pulih seperti sedia kala aku akan kembali dengan kekuatan baru…

 

Adh

Permalink Leave a Comment